недеља, 27. март 2011.

In love with details

 Danasnja inspiracija za post je bila nasa ljubav prema nakitu. Sestra i ja smo islikale nase trenutno omiljene komade. U danasnjem postu cemo predstaviti prstenje, deo ogrlica i narukvica. Na fotografijama smo ih slikali sve zajedno da ne bi preterali sa fotografijama..nadam se da mogu dobro da se vide..izmedju ostalog i sto nam je fotoaparat zreo za penziju. :)
U nekom od narednih postova slikacemo minjuse, satove, naocare i dr sitnice. Nas dve imamo sindrom hrcka i samo gomilamo sitnice:) Najveci problem nam je kako da sve to drzimo, kako vi resavate problem sa odlaganjem nakita i mrsenjem ogrlica? Mi smo deo nasih okacili na tablu od plute..























I za kraj MASNICE <3

49 коментара:

  1. Ah, toliko divnih stvari na jednom mjestu...:D

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastican nakit. Imam i ja ringerasticne brke, mnogo su slatki :)

    ОдговориИзбриши
  3. ahhhh rajjj za moje oci!!!!
    odlicna kolekcija draga!! odlicna!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. kakve divne stvarčice. <3
    posebno mi se sviđa prstenje, sve bi vam to ukrala :)

    ОдговориИзбриши
  5. omg, I love your rings!! its amazing!
    also thank u very much for your comment!

    xx, Sabinna from "broken cookies"

    broken-cookies@gmx.net

    ОдговориИзбриши
  6. aaa koliko nakita! svaka cast. prstencici su mi naj naj.

    ОдговориИзбриши
  7. Amazing collection!

    chloe-mia.blogspot.com x

    ОдговориИзбриши
  8. Ajme predivno! Da je meni barem pola toga kmeeeee ;))

    ОдговориИзбриши
  9. A joj, svasta nesto ti imas :)

    http://messinmycloset.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Predivno:))))) Mnogomi se sve svidja... Cija je pudlica????

    ОдговориИзбриши
  11. prekrasna kolekcija. prekrasno prstenje, alii ove mašnice su med medeni <3 :))
    ja sam ovih dana upotrazi za nekom kutijom ili nekim drvcem di bi stavila/držala prstenje...

    ОдговориИзбриши
  12. uuu kolika kolekcija detalja :) ringe raja <3

    ОдговориИзбриши
  13. Devojke, svaka čast!!! This is quite a collection! Posebno mi se sviđaju dva sa tirkiz i belim kamenom... By the way, zanimljiva rešenja za odlaganje nakita možete pronaći u Accessories radnjama u vidu Jewelry hand postolja ali i u ostalim Decor shopovima u gradu... ;)

    ОдговориИзбриши
  14. super kolekcija..ja ima problem sa prstenje i narukvice..sve sto sam do sad vidjela ne svidja mi se...zelim nesto posebno

    ОдговориИзбриши
  15. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. I love your jewelry very much!
    Check out my blog and follow me if you like.
    Cheers from Macedonia. xoxo

    http://ketiscloset.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Oh,It's gorgeous, gorgeous, goooorgeeeousss!

    ОдговориИзбриши
  18. prstenje me totalno odusevilo. Tirkizno i te masnice uf uf ma sve je predivno... <3 <3 bas sam u zadnje vreme nesto opsednuta nakitom heheheh

    ОдговориИзбриши
  19. @Slavice,Ana,Jovana,Ani,Fashion dose,Milice,Jelena,Kristina,Jelena,Trendi White,Jovana hvala vam puno svima na lepim komentarima <333
    @Mina da to je napravljena radi nase pudlice Lea, Anja i Marina su napravile najdivniju ogrlicu po narudzbini:) Drago nam je da ti se svidja:D
    @Ivana,Amelie imamo neke cipelice za prstenje i onu klasicnu devojku za ogrlice,ali to nam je strasno neprakticno..u tu cipelicu staje samo nekoliko prstencica a ta devojka za ogrlice nije dovoljno visoka i stalno se pretura:D Nikako nismo uspele da nedjemo nesto lepo i prakticno,havala vam na komentarima i predlogu Amelie:)
    @Dino Naravno ringeraja:D
    @Drenka slazem se i nama je tesko da nesto pronadjemo
    @Splitsko dite,Tamara Hvala<3
    @Chloe-Mia,SABINNA and DAVID,Keti's Closet,Anna thanks for lovely comments<333

    ОдговориИзбриши
  20. gorgeous collection! :)

    http://fashioneggplant.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Great pictures! Very inspiring! I'm now subscribing to your blog on my google reader!

    Please check out my blog when you get a chance.

    http://www.goodbadnfab.blogspot.com
    a fashion lawyer by day, fashion police by night...I play at red carpet events, shop all over town, and live life in the fab lane in LA!

    ОдговориИзбриши
  22. Fun jewelry!
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. Čitavo malo carstvo ;)! Super su detalji!

    ОдговориИзбриши
  24. wow, stunning pieces :)))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  25. wow, so many incredible pieces! I love all the chunky rings xxx

    ОдговориИзбриши
  26. Wohooo...diiivna kolekcija! heeej...pa vi ste pravi fanovi RINGeRAJA! :) ja samo mogu da se istopim od srece!:) stvarno ste sjajne... Tek sam sad shvatila Tea i pudlica Leo, a prstencici ...da i sestra nosi... divne ste! veliki :*
    narukvice na 3.slici narukvica su mi sjajne...tirkizno prstenje i tirar ogrlica :)

    ОдговориИзбриши
  27. Love your chanel necklace and your ring collection!

    xoxo
    www.afashionhouseofcards.blogspot.com
    New update online now!

    ОдговориИзбриши
  28. @Fashioneggpplant,Goodbadnfab,Roxy Heart,Minnja,Sarah,Yvette thank you all!<333
    @Marija,Mila,Ana hvala vam,bas sam srecna sto vam se svima svidja!:D
    @Anja hvala puno!heheh da to smo mi,svi nas stalno pitaju za vas nakit:D Leo je pobrao sve simpatije:))

    ОдговориИзбриши
  29. supish kolekcija :)
    posebno tirkiz prstenje i ove tanje narukvice :)

    ОдговориИзбриши
  30. i wish i could read your posts, but i'm guessing that is all your jewelry and i love it! i know what you mean about the details, i love adding those little bits to my outfits.

    ОдговориИзбриши
  31. kakva kolekcija choveche... i ringerajica je tuj!
    :*

    ОдговориИзбриши
  32. ne znam sta da izaberem kao favorita, sve je fenomenalno, blago tebi :)
    al bar imamo isti cureci chanel samo je moj crni

    ОдговориИзбриши
  33. divna kolekcija nakita,sve mi se mnooogo sviđa... baš sam jutos namjeravala da pišem o nekim idejicama za odlaganje nakita nego nikako da nadjem vremena jer moram pripremiti mali DIY projekat... Pa će biti u nekom od sledećih postova :)

    ОдговориИзбриши
  34. Prstencici su divni! Poseti moj blog kad imas mogucnosti :) http://gspot-cica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  35. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=318602491600522&set=a.285854384875333.62382.283875865073185&type=1&theater

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...