среда, 9. новембар 2011.

Jack Hudson illustrations

Jack Hudson je mladi talentovani umetnik iz Britanije čije radove sam morala da podelim sa vama. 
Inspiraciju za svoje neobične i duhovite ilustracije crpi iz horor filmova 60-ih, stripova i starih crtanih filmova.
Iako je tek na početku svoje karijere, može se pohvaliti impresivnom listom klijenata poput Google-a, The Oprah Magazine-a, The Sunday Telegraph-a, Nobrow Press-a, and Witchita Recordings-a..

















Ako su vam se dopali njegovi radovi ostatak možete pogledati na njegovom
sajtu:  http://www.jack-hudson.com
i tumblir-u: www.jack-hudson.tumblr.com

32 коментара:

  1. Thank you darling!
    Following you back...
    have a lovely day!

    (http://www.the-parisienne.com/)

    ОдговориИзбриши
  2. vrlo simpaticno!!Volim crtez u svim oblicima.
    Stalno zaboravim da pitam pisete li obe blog ili samo jedna od Vas?:))

    ОдговориИзбриши
  3. stvarno su magichne... liche mi na neke animacije koje sam gledala vec...

    ОдговориИзбриши
  4. Jako interesantni crtezi, uvek je lepo pogledati nesto novo i sveze, barem u umetnosti!:)
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  5. Aaa, kako su interesantne! I koliko detalja, ne mogu da prestanem da ih razgledam :) Volim kad svoje novo otkrice podelite sa nama ;)
    Inace, pozadina je sada idealna :))) Sovica <3

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican je! Jako mi se dopada! A boje koje koristi - tako neki pastel, pa u kombinaciji sa pomalo jarkim - perfektno!

    ОдговориИзбриши
  7. wow these drawings are amazing,dear! really talented!
    Have a nice day <3

    ОдговориИзбриши
  8. Super su radovi..ironični

    ОдговориИзбриши
  9. vec sam vidala njegove ilustracije...not bad at all :)

    ОдговориИзбриши
  10. Gledala sam već neke od njegovih radova i utisak mi je bio da je potpuno interesantan!

    ОдговориИзбриши
  11. Svidja mi se bas zato sto su skroz vintage! :)

    ОдговориИзбриши
  12. These photos are so beautiful, amazing!!!

    Please, follow me on Cosa mi metto???
    If you already don’t!

    ОдговориИзбриши
  13. your blog is very interesting :-)
    i wish you a nice rest of week :)
    diti from http://chickwithkik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. beautiful illustrations! It reminds me from childhood memories!

    ОдговориИзбриши
  15. Izgleda bas u pravo vrijeme,. Skoro sam naisla na njeg' , jako mi je zanimljiv , sva ta ideja i nacin izrazavanja. Bas prije dva mjeseca nas par ljudi se skupilo i odlucilo stvoriti neku animaciju..pa cemo vidjeti kako ce to ispasti oko svega :D
    Thanx for shearing !!

    ОдговориИзбриши
  16. nekako cudne, a opet privlacne fotke...skroz super...,

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...