среда, 09. новембар 2011.

Jack Hudson illustrations

Jack Hudson je mladi talentovani umetnik iz Britanije čije radove sam morala da podelim sa vama. 
Inspiraciju za svoje neobične i duhovite ilustracije crpi iz horor filmova 60-ih, stripova i starih crtanih filmova.
Iako je tek na početku svoje karijere, može se pohvaliti impresivnom listom klijenata poput Google-a, The Oprah Magazine-a, The Sunday Telegraph-a, Nobrow Press-a, and Witchita Recordings-a..

















Ako su vam se dopali njegovi radovi ostatak možete pogledati na njegovom
sajtu:  http://www.jack-hudson.com
i tumblir-u: www.jack-hudson.tumblr.com

32 коментара:

  1. Thank you darling!
    Following you back...
    have a lovely day!

    (http://www.the-parisienne.com/)

    ОдговориИзбриши
  2. vrlo simpaticno!!Volim crtez u svim oblicima.
    Stalno zaboravim da pitam pisete li obe blog ili samo jedna od Vas?:))

    ОдговориИзбриши
  3. stvarno su magichne... liche mi na neke animacije koje sam gledala vec...

    ОдговориИзбриши
  4. Jako interesantni crtezi, uvek je lepo pogledati nesto novo i sveze, barem u umetnosti!:)
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  5. Aaa, kako su interesantne! I koliko detalja, ne mogu da prestanem da ih razgledam :) Volim kad svoje novo otkrice podelite sa nama ;)
    Inace, pozadina je sada idealna :))) Sovica <3

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican je! Jako mi se dopada! A boje koje koristi - tako neki pastel, pa u kombinaciji sa pomalo jarkim - perfektno!

    ОдговориИзбриши
  7. wow these drawings are amazing,dear! really talented!
    Have a nice day <3

    ОдговориИзбриши
  8. vec sam vidala njegove ilustracije...not bad at all :)

    ОдговориИзбриши
  9. Gledala sam već neke od njegovih radova i utisak mi je bio da je potpuno interesantan!

    ОдговориИзбриши
  10. These photos are so beautiful, amazing!!!

    Please, follow me on Cosa mi metto???
    If you already don’t!

    ОдговориИзбриши
  11. your blog is very interesting :-)
    i wish you a nice rest of week :)
    diti from http://chickwithkik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. beautiful illustrations! It reminds me from childhood memories!

    ОдговориИзбриши
  13. Izgleda bas u pravo vrijeme,. Skoro sam naisla na njeg' , jako mi je zanimljiv , sva ta ideja i nacin izrazavanja. Bas prije dva mjeseca nas par ljudi se skupilo i odlucilo stvoriti neku animaciju..pa cemo vidjeti kako ce to ispasti oko svega :D
    Thanx for shearing !!

    ОдговориИзбриши
  14. nekako cudne, a opet privlacne fotke...skroz super...,

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...