среда, 8. фебруар 2012.

Stylish at home

Kako se vreme nikako ne popravlja, a moja inspiracija za oblačenje u ovim uslovima polako iščezava odlučno se okrećem prolećnim trendovima zanemarujući debeli minus.
Brendy Melville je brend koji je za vrlo kratko vreme postigao veliku popularnost među pripadnicama lepšeg pola. U lookbooku za dan zaljubljenih Jennifer Humphrey se našla u ulozi modela. Melville odeća je u Americi vrlo popularna medju zvezdama i fashionisticama. Udobna, mekana i moderna odeća i detalji po pristupačnim cenama odlična su preporuka devojkama širom sveta.
Kako verovatno nećemo moći još neko vreme da uživamo u bosim nogama i tanjušnim čarapicama napolju, ne preostaje nam ništa drugo nego da dozivamo proleće ovakvim outfitima u toplini svojih domova. Ko kaže da ne možemo biti stylish u kući, kada nam slojevi odeće to ne dozvoljavaju napolju?










26 коментара:

  1. Ja od sada svaki sledeci post slikam kuci :D Stvarno je preterala ova zima. Super post volim ovakve slike :)

    ОдговориИзбриши
  2. uh kako su lepe slicice....ja sam stvarno na kraju sa zivcima zbog ovog vremena....ubija moju kreativnost....

    ОдговориИзбриши
  3. Trenutno nam samo preostaje da budemo stylish kuci :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Ja uživam u tome da i kod kuće izgledam stylish ;)
    Super fotkice!!!

    ОдговориИзбриши
  5. to meni teba da budem stylish dok provodim dane zatvorena u stanu...

    ОдговориИзбриши
  6. E baš me potrefi! :) Ja upravo sređujem Spring Notes i prizivam time proleće... A ove čarape i džemper outfit su mi takvo zadovoljstvo u stanu da postaju ZEN! :)

    ОдговориИзбриши
  7. SUper mi je to...udobno, a koet chic! Volim po kući udobnu odjeću, a da se ne svodi na trenerku! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Cura je najlepsha u velikoj beloj shulji i donjem veshu... :) UVEK!

    ОдговориИзбриши
  9. potpisujem ovo sto je marina napisala....
    i svari su preslatke

    ОдговориИзбриши
  10. slatke stvarcice :)
    inace, moram da se slozim sa marinom :)

    ОдговориИзбриши
  11. Divno,topao dzemper,ves i carapice....sta ces bolje :)))

    ОдговориИзбриши
  12. Ne volim da budem stylish kod kuće. Volim da na sebe navučem sve i svašta! I pocepano i raznih boja i izbledelo, ali zato kad treba da izađem iz kuće spremam se po 2 sata i razmišljam o svakom detalju!

    ОдговориИзбриши
  13. vrlo slatko,samo sto ne mogu da zamislim da ce prolece ikada stici:)))

    ОдговориИзбриши
  14. Baš zanimljive fotografije i nove informacije o Melville :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...