четвртак, 17. јануар 2013.

New beginning


Znam da su praznici iza nas i ponovo me nije bilo duže vreme. Nadam se da ste i Vi uživali koliko i ja u danima iza nas.
Praznično vreme je kao poručeno stiglo za odmaranje i uživanje.
Nakon detaljnog  iščitavanja foruma, iskustava drugih blogerki i njihovih pratilaca odlučila sam da se upustim u svoju prvu avanturu naručivanja gardarobe preko Interneta.
Kako su nam hladniji dani (nažalost) sve bliže odlučila sam da su mi u ovom trenutku najpotrebniji topli džemperi.
Odlučila sam se za kupovinu preko nekoliko najpreporučivanijih sajtova koji nude pristojan kvalitet po povoljnim cenama i prihvataju kupovinu putem creditnih kartica budući da jošuvek nemamo PayPal .
Poručila sam pre desetak dana i sada nestrpljivo iščekujem poštara. Nadam se da neće biti neprijatnih iznenađenja. 
Kakva su Vaša iskustva?







5 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...