понедељак, 25. март 2013.

SERBIAN ONLINE MAGAZINES

Pre izvesnog vremena na blogu sam postavila većinu online časopisa koje volim da čitam. Kao veliki zaljubljenik u pisanu reč nikad mi nije dovoljno izvora i novih otkrića, a vremena je nažalost sve manje.
Danas sam htela da sa vama podelim nekolicinu domaćih online magazina koji su kod nas još uvek u razvitku i nisu tako masovni niti popularni kao u svetu.
Želela sam da im na ovaj način pružim podršku i podstaknem ih da budu još bolji, kreativniji i naravno čitani.
Cine magazin će se dopasti ljubiteljima sedme umetnosti, Bookvar je namenjen knjigoljupcima, Mezze će vas sigurna sam inspirisati i podstaći da budete kreativniji u kuhinji, a Anita Mei će svima vama koji se igrate sa šivaćom mašinom dati ideje i smernice kako da budete bolji u svom hobiju.
Nadam se da će svako pronaći nešto što ga zanima.
Očekujem vaše preporuke ukoliko mi je nešto interesantno promaklo.





5 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...