недеља, 19. јун 2011.

Opening Ceremony Resort

Ovo je prva Resort kolekcija konceptualne radnje Opening Ceremony. Ova radnja je izgradila svoju robnu marku i prosirila svoje poslovanje sirom sveta. Na pocetku su bili stacionirani na Manhattan-u ali su sa porastom popularnosti postali velika kompanija.
Ono sto me je najvise odusevilo kod ove kolekcije su fotografije lookbook-a.
Uradjene su u vintage maniru 70'ih i 80'ih. Pozadina i dezeni odece su savrseno uklopljeni sto daje poseban smek.
Odeca  asocira na vesele letnje festivale i zurke na plazi.











18 коментара:

  1. Vau, super su uradili fotke...
    A nekim stvarima sam baš oduševljena!;)

    ОдговориИзбриши
  2. look book mi je mnogo bolji od same kolekcije mada ima par dobrih komada!

    ОдговориИзбриши
  3. They have lovely thing :)

    The jumpsuit took my eyes! :)

    Kiss,
    sara

    ОдговориИзбриши
  4. dopada mi se sav taj kolorit i sarenis,volim osamdesete:))

    ОдговориИзбриши
  5. Cool blog and great photos <3!
    Invite me:** +follow each other ?

    ОдговориИзбриши
  6. I'm loving this too! Thanks so much for your sweet comment doll!

    xoxo Despite color

    ОдговориИзбриши
  7. love all the yellow! these pictures are great

    xo
    francesca
    http://www.frankvinyl.com

    ОдговориИзбриши
  8. Oba outfita na trecoj fotki mi se svdjaju :)
    I jos par komada tu i tamo :P
    A lookbook me podseca na spotove nasih "zvezda" iz 90-tih, nekako, te montirane pozadine :P :)))

    ОдговориИзбриши
  9. What bright colors schemes and vibrant designs!
    xoxo
    Olivia

    ОдговориИзбриши
  10. Floral theme! Oui! :) Super su oni skroz...

    p.s. Drago mi je da si adaptirala onu informaciju oko ispita. Samo polako i koncentrisano. Sigurna sam da ćeš to srediti najbolje moguće!

    ОдговориИзбриши
  11. amazing selection, love long skirt and black shorts in particular.
    winterbag.blogspot

    ОдговориИзбриши
  12. Fantastic!!!*_*!!!

    http://paolinasspace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. this resort collection has been one of my favourites! so beautiful!
    that jumpsuit is great!

    ОдговориИзбриши
  14. @Zorana slazem se da je sam lookbook zasenio kolekciju:)
    @Maria nisam se toga setila,ali lici,lici..:)
    @Amelie hvala ti na podrsci. Dacu sve od sebe da to sto pre resim:)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...