среда, 8. јун 2011.

We love friendship bracelets

Da li se secate narukvica prijateljstva koje smo kao klinci pravili i poklanjali svojim drugarima?
Ove godine vesele narukvicice su preplavile ulice, blogove i kompletan internet. Varijacija ima mnogo. Od vase maste i umeca zavisi kako ce vasa izgledati i koliko ce boja u sebi imati.
Ja sam odlucila da pokusam da napravim svoju verziju. Uputstvo za ovaj zanimljivi DIY uradile su sjajne devojke sa Honestly WTF.
Javite kako vam je uspelo. :)









33 коментара:

  1. plela sam ih vec,a cini mi se ponovo cu:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8. јун 2011. 18:59

    i ja sam, obozavala sam to!:)

    ОдговориИзбриши
  3. naplela sam ih se za do kraja života. ali iako sam sumnjala da bi ikad ponovo plela, sad kad ih vidim ovako šarene dobijem volju ;)

    ОдговориИзбриши
  4. O da...secam ih se...kako i ne bih.. :) skoro sam ih sve sacuvala...izgleda da ce opet ugledadti svetlost dana :)

    ОдговориИзбриши
  5. love all the pretty colors and a sweet jesture to a friend! xo

    ОдговориИзбриши
  6. Like! Ja (opet) pochela da ih pravim i poklanjam :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман8. јун 2011. 20:36

    Baš sam si kupila par komada! Odlične su!

    ОдговориИзбриши
  8. Divne su! Što više, to bolje...:D
    Pa danas je pravi dan za narukvice!;)

    ОдговориИзбриши
  9. ah, kako smo se svi lozili na njih! hehe superiska su, samo ih ja nesto nisam vidjala:(

    ОдговориИзбриши
  10. Imala sam ih pune ruke prije 10-ak godina i više čak, sjećam se da smo ih prijateljice i ja izmjenivale stalno, čak sam i znala neke praviti! Ove su tako divne, želim ih ponovo nositi! <3

    ОдговориИзбриши
  11. Jaooooo, na ovo sam potpuno zaboravila.. Ah, kako su to bila krasna vremena <3

    ОдговориИзбриши
  12. OMG!!!! Totally in love with those ethnic chic bracelets!!! Such a beautiful pictures!! <3

    ОдговориИзбриши
  13. Secam se ovoga! :D Kad sam bila klinka stalno sam ih pravila i smarala nekoga da mi drzi konce jer su bolje ispadale kad mi neko pomaze nego kad pokusavam sama xD
    Bas smo svi bili zaludjeni time :)))
    Detinjstvoooo :D
    Da se dokopam raspusta i sarenih koncica pa da pokusam opet :P

    ОдговориИзбриши
  14. Aaa, imala sam plavu i puno je volela...

    ОдговориИзбриши
  15. ove sam radila dok sam bila mala..svidjaju mi se sad u neon boje

    ОдговориИзбриши
  16. ako neko uspe da napravi neka posalje meni jednu, necu se buniti :-)))

    ОдговориИзбриши
  17. sreća pa ih znam praviti...i baš ću sad da sklepam par, kad mi prođu ispiti!

    ОдговориИзбриши
  18. Oooo uspomene :) Sigurno sam jih imala 100komada, haha. Super blog-post!

    ОдговориИзбриши
  19. Kao mala sam ih obožavala, a sada su mi još slađe!:)

    ОдговориИзбриши
  20. They are very cute
    chloe-mia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Obožavala sam ih kao mala i jedno vreme sam baš bila zaluđena, preslatke su i baš volim što su opet hit!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  22. sječaaaam se i imam ih još dan danaaaas. mislim čuvam ih u kutiji sa uspomenama :)

    ОдговориИзбриши
  23. i love loads of bracelets!! i really need to pick some up on my travels! X

    ОдговориИзбриши
  24. Aaaaa...koliko sam ih samo isplela kad sam bila mala! :) sad opet... :) :*

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...