субота, 16. јул 2011.

New on my wish list AVEC MODERATION

Potpuno slucajno otkrila sam najdivnije japanke za ovo leto. U pitanju je brend AVEC MODERATION.Rec je o koznim, rucno izradjenim modelima.Dostupni su u 16 neznih boja,ukrasene predivnim svilenim maramama koje idu oko zgloba.
Moje su tirkizne,a vi se slobodno dogovorite oko ostalih.
Za sada su dostupne samo u Italiji.
Eto jos jednog razloga zasto moram posetiti Italiju..












Juce su nam stigle prelepe narukvice od Slavice koja vodi blog PickPocket i pravi fenomenalan nakit koji mozete poruciti preko njenog Facebook profila
Hvala za narukvice Slavice<3




   Jel da da su prelepe?

44 коментара:

  1. Ne,ne!Moje su tirkizne!:-p Narukvice su savrsene,jurim do Slavice;)
    Pratim blogic;)
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, predivne su, oduševljena sam ;)!!

    ОдговориИзбриши
  3. super su mi te sandalice sa svilenim trakama..

    ОдговориИзбриши
  4. Jaooo...raspameti me ovim postom! :O Sandale su mrak! Mada, mozda se ovo da i napraviti!? Ali eto...ja bih ipak u Italiju po njih! ;)
    A Slavica mica nam je pravi talenat! :)
    xx,K.

    ОдговориИзбриши
  5. sva sreca da ih nema kod nas,ne znam za koje bih se odlucila,trebala bi mi bar dva-tri para.Slavicin nakit je divan!

    ОдговориИзбриши
  6. Eto sad si mi dala posla! U utorak idem u Italiju i naravno da sam se odmah zapikla na ove tvoje! :-) Baš ću ih potražiti!

    A Slavičin nakit mi ne spominji! Prvi nakit je drugačiji od drugih a nikako da nađem žrtvi za zajedničku narađbu. Ono što bi ja uzela je premalo! I tako ja i dalje patim!

    ОдговориИзбриши
  7. tako su divne i narukvice a i sandale mh mh volim jedni :D

    ОдговориИзбриши
  8. Dobre su dobre su :D A i Slavicine narukvice :)

    ОдговориИзбриши
  9. Moj favorit su zute! A narukvice su preslatke :))

    ОдговориИзбриши
  10. drugi par <3
    a slavicin imam cvetic, divne stvari pravi :)

    ОдговориИзбриши
  11. Gorgeous sandals! I really want a pair for my holiday, since it's just raining in norway I can't wear any neat sandals here!

    xoxo Despite color

    ОдговориИзбриши
  12. jao,predivne su,meni su plave najljepse:)

    ОдговориИзбриши
  13. wow I am in love with those sandals! Love the scarf detail :D
    Come follow my blog hun!! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Predobre su!!! Dogovorit ćemo se oko boja sigurno...

    ОдговориИзбриши
  15. Hi! I like this post so much, really great and original shoes!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. These are absolutely beautiful—I love the variety and possibilities! The second one has to be my most favorite of all...

    Hope you are having a great week so far / Thank you also for the lovely comments that you leave me—I so appreciate it :)

    xx, Sarah

    ОдговориИзбриши
  17. Moje su druge!!!!!! I kad idemo u Italiju?:)
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. diiivno
    pratim i ja tralalala

    http://halinje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. i love that shoes!!

    xoxo Floortje

    http://floortjeloves.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. sooooo cool!!!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Xaxaxxaxa! Ono je dobro bilo na početku: "Moje su tirkizne a vi se dogovorite..." Eto, ja ću onda one crvekaste pa kud puklo! Narukvice su fanomenalne i tako je originalno kupovati hand made ali kvalitetno dizajnirane komade... I ja ću poručiti kod Slavice uskoro, samo da sednem na drugarev F.B. account :D

    ОдговориИзбриши
  22. Marame su ovog leta totalni hit, kako god i gde god se nosile. Na sandalama to izgleda woooooow

    ОдговориИзбриши
  23. love them!! very beautiful details and idea! Thanks for sharing

    xx

    Have a nice weekend :)

    www.sickbytrend.com

    sBt

    ОдговориИзбриши
  24. Druga slika, leva varijanta sa kruzicem :D
    Te su moje :DDD
    A narukvice su predivne! Slavica pravi fenomenalne stvarcice :)

    ОдговориИзбриши
  25. Japanke su divne, omiljene su mi one zute :)
    A narukvice su fenomenalne, cini mi se da sam ih videla na jos nekom blogu, i odmah su mi se svidele zato sto su me podsetile na more :D

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...