субота, 2. јул 2011.

Organise this!

Pricala sam vam vec o tome koliko volim da grupisem i razvrstavam stvari. Organizacija je moj krajnji cilj. Na zalost u mom zivotnom prostoru, jedina zaista organizovana stvar su knjige.Obozavam svoje police s knjigama!One zauzimaju dva zida u mojoj sobi i u njihovo sredjivanje sam ulozila najvise vremena.Odeca,nakit,casopisi,kutije sa cipelama i druge dragocenosti se nalaze svuda unaokolo.
Obozavam knjige,volim da ih kupujem, skladistim, skupljam, citam, podvlacim zanimljive citate, mirisem njihove stranice.
Priznajem jako sam sebicna kad su knjige u pitanju, svoje ne dam tudje ne vracam!:)
Biblioteke su za mene predivna, mastovita i  neverovatna mesta.









Evo nekih ideja kako mogu da izgledaju vase kucne biblioteke.
















Ovako izgleda jedna moja polica,mozda malcice pretrpanija i sarenija.




Mozete ih redjati tematski, po piscima, oblastima, godinama...
Neki ih redjaju i po bojama..


27 коментара:

  1. prvo slike su boli glava, ja najvise volim, ko na onoj slici dok pada kisa da citam pored prozora! za knjige ubijam! ;) I samo cu te potsetiti na Lepoticu i Zver, kad je uvede u biblioteku ;D

    ОдговориИзбриши
  2. :)) strava su slike!:) jaooo koliko knjiga, super!:)

    ОдговориИзбриши
  3. divne fotke, sve lepse od lepseg! moja polica je vec jako popunjena, presla sam vec na police od stolica..redjam po vaznosti tj. ono sto cesto koristim je u visini da mogu da dohvatim!

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se ovo, svoje ne dam, tuđe ne vraćam, tako nekako je i kod mene...;)

    ОдговориИзбриши
  5. Kako su dobre biblioteke! Oduševljena sam!

    www.modeuncover.com

    ОдговориИзбриши
  6. woowww you have a very interesting blog!! i follow you!!

    ОдговориИзбриши
  7. Divne slike, sve lepsa do lepse. Ja najvise mrzim kada mi neko ne vrati knjigu. Imala sam jednu koju sam dobila od momka i sa posvetom je i od velike je vaznosti. Da ispadnem dobra "posudim" je. Moram li reci da je nikad vise nisam videla,iako sam trazila bezbroj puta da mi se vrati:(

    ОдговориИзбриши
  8. Ja bih definitvno bila jedna od onih sto redaju po bojama... i u ormaru mi je sve poredano po bojama! :D A budem li nastavila pratiti vase slicice i postove past cu u depresiju! :D
    xx,K.

    ОдговориИзбриши
  9. Thank you SOOOO much Darling!!! :****


    And I ador ethe photos, I wish I could have a collection like this one day :)))

    ОдговориИзбриши
  10. Neverovatno! Obožavam knjige i želim da imam ooogromnu biblioteku u svojoj kući, nalik nekoj sa slika! :) Svaka čast za post, fantastične slike. ;)

    ОдговориИзбриши
  11. isn't there something so romantic about books? you chose some great shots.

    ОдговориИзбриши
  12. WOW,so beautiful!!!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. ja ne znam koja mi je bolja! savrsenstvo!!

    ОдговориИзбриши
  14. Jao kako si me inspirisala sa ovim postom, i predivno složenim knjigama.

    Imam i ja jednu super policu sa knjigama / Ikea.
    Koja mi je baš praktična i uvijek složena fino i uredno, upravo kao i kod tebe :)
    za razliku od ostatka sobe :)

    Svaka čast za post, ideju i fotke.
    Uživala sam čitajući.

    ОдговориИзбриши
  15. "Svoje ne dam, tuđe ne vraćam!" Potpisujem! :D

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post i slike! Obozavam knjige! I zelim jednu kucnu biblioteku koliko i garderober! xD Stvarno prelepo. :)

    ОдговориИзбриши
  17. genijalne su pogotovo ove starinske! oodlican blog, jedan od impresivnijih!

    http://thepileofstyle.blogspot.com/ <--- moi

    :*

    ОдговориИзбриши
  18. Wow! Slike su fenomenalne! Treca fotka, stepeniste - odlicna ideja!! Peta fotka - vrtoglava, svidja mi se :D Dvadeset prva fotka - idealno! Dvadeset sedma - prakticno :D Sve navedene sam morala da sacuvam! :)))

    ОдговориИзбриши
  19. great collection of pictures. i love the second one.

    ОдговориИзбриши
  20. i ja spadam u one koji su sebični kad su knjige u pitanju;))posebna ljubav je to!

    ОдговориИзбриши
  21. raj.. prelijepo.. ne znam šta da kažem, pod hitno mi treba nešto slično.. koliko inspiracije! meni su knjige sve oko kreveta razbacane jer više nemam slobodnog mjesta i baš ću sad nešto slično da skontam. :D

    ОдговориИзбриши
  22. These are all beautiful and some? Just incredible. I adore libraries so much — I cannot explain why... I love books and the feeling of having a story or words to discover is just thrilling! Thank you for sharing these...

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...