петак, 16. децембар 2011.

Ice cream,sweet pink and Louis Vuitton



Louis Vuitton-ova kampanja za proleće-leto 2012.  je vrlo ženstvena, ljupka i nežna .
Prelepe pastelne boje najavljuju dolazak proleća, a fotografije su pomalo Barbie sa retro prizvukom pedesetih, pa još začinjene čipkom, zanimljivim cipelicama i kompletićima. Kako da odolimo? I ko bi odoleo? Ko kaže da na život ne možemo gledati kroz ružičaste naočare? Ovako obučenoj, ništa mi ne bi moglo pokvariti raspoloženje. A tu je i ukusni, šareni sladoled da se još malo zasladimo.
Mark je uspeo da nas još jednom oduševi. U ulozi modela su se našle Kati Nescher i Daria Strokous, a fotografije potpisuje Steven Meisel.




28 коментара:

  1. Sve je tako nezno i lepo :) Favorit mi je treca slika!

    ОдговориИзбриши
  2. iako to bas i nije pretjerano moj stil cijela revija i kolekcija mi se stvarno svidjela...volim marca jaaaako :)

    ОдговориИзбриши
  3. nisam bas pink tip ali ovo mi se bas dopalo,sve je kao jedan kremasti,slatki, pink minjon:))

    ОдговориИзбриши
  4. Bas me zanima hoce li Kinezi i ovo iskopirati...

    ОдговориИзбриши
  5. Cekam da se nauzivam za praznike (hocu sneeeg!:), pa da se bacim na zudnju za prolecno/letnjim stvarcicama!

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe slike & candy colors!:) Ono sto mi se svidelo na pisti jos vise mi se svidja prikazano u kampanji!
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  7. baš mi se sviđaju ove boje, čipkane haljine su to die for a cipele ne bih nosila ni kad bi mi džaba dali :D

    ОдговориИзбриши
  8. Joj, ja volim pink ali mi je ovo malo previse rozikato i plasticno... Mislim, editorijal! A torbice su mi slatke, i make-up mi se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se bas dopada kampanja. Rozikasto,cipkasto, girly ... :)

    ОдговориИзбриши
  10. love the campaign a lot.. it is delicious haha

    xx

    Have a great weekend :)

    www.sickbytrend.com

    ОдговориИзбриши
  11. jakojako volim ovu kolekciju atmosferu, boje
    taj look penastih bombona
    secer u vazduhu
    oh marc <3

    ОдговориИзбриши
  12. LV had a really strong direction this season. I LOVED that collection ^_^

    Eeli

    ОдговориИзбриши
  13. Bas su zenstvene boje :) Zapravo sve fotke su super

    ОдговориИзбриши
  14. Love this campaign! The colors are great!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. divne slike! ♥ divan blog! ♥

    ОдговориИзбриши
  16. Barbie sa retro prizvukom pedesetih, pa još začinjene čipkom, pa stvarno, preeelepo! Posebno sam cipelama odusevljena!

    ОдговориИзбриши
  17. kako je meni divna ova kolekcija..podseća me na kolače sve :)

    ОдговориИзбриши
  18. Kako je prediiivnooo... Ahh,kad vidim tako lepe fotkice divniiih boja i jos sladoled... jedva cekam letooo...

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...