петак, 16. децембар 2011.

Ice cream,sweet pink and Louis Vuitton



Louis Vuitton-ova kampanja za proleće-leto 2012.  je vrlo ženstvena, ljupka i nežna .
Prelepe pastelne boje najavljuju dolazak proleća, a fotografije su pomalo Barbie sa retro prizvukom pedesetih, pa još začinjene čipkom, zanimljivim cipelicama i kompletićima. Kako da odolimo? I ko bi odoleo? Ko kaže da na život ne možemo gledati kroz ružičaste naočare? Ovako obučenoj, ništa mi ne bi moglo pokvariti raspoloženje. A tu je i ukusni, šareni sladoled da se još malo zasladimo.
Mark je uspeo da nas još jednom oduševi. U ulozi modela su se našle Kati Nescher i Daria Strokous, a fotografije potpisuje Steven Meisel.




28 коментара:

  1. Sve je tako nezno i lepo :) Favorit mi je treca slika!

    ОдговориИзбриши
  2. iako to bas i nije pretjerano moj stil cijela revija i kolekcija mi se stvarno svidjela...volim marca jaaaako :)

    ОдговориИзбриши
  3. nisam bas pink tip ali ovo mi se bas dopalo,sve je kao jedan kremasti,slatki, pink minjon:))

    ОдговориИзбриши
  4. Bas me zanima hoce li Kinezi i ovo iskopirati...

    ОдговориИзбриши
  5. Cekam da se nauzivam za praznike (hocu sneeeg!:), pa da se bacim na zudnju za prolecno/letnjim stvarcicama!

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe slike & candy colors!:) Ono sto mi se svidelo na pisti jos vise mi se svidja prikazano u kampanji!
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  7. baš mi se sviđaju ove boje, čipkane haljine su to die for a cipele ne bih nosila ni kad bi mi džaba dali :D

    ОдговориИзбриши
  8. Joj, ja volim pink ali mi je ovo malo previse rozikato i plasticno... Mislim, editorijal! A torbice su mi slatke, i make-up mi se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se bas dopada kampanja. Rozikasto,cipkasto, girly ... :)

    ОдговориИзбриши
  10. love the campaign a lot.. it is delicious haha

    xx

    Have a great weekend :)

    www.sickbytrend.com

    ОдговориИзбриши
  11. jakojako volim ovu kolekciju atmosferu, boje
    taj look penastih bombona
    secer u vazduhu
    oh marc <3

    ОдговориИзбриши
  12. LV had a really strong direction this season. I LOVED that collection ^_^

    Eeli

    ОдговориИзбриши
  13. Bas su zenstvene boje :) Zapravo sve fotke su super

    ОдговориИзбриши
  14. Love this campaign! The colors are great!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Barbie sa retro prizvukom pedesetih, pa još začinjene čipkom, pa stvarno, preeelepo! Posebno sam cipelama odusevljena!

    ОдговориИзбриши
  16. kako je meni divna ova kolekcija..podseća me na kolače sve :)

    ОдговориИзбриши
  17. Kako je prediiivnooo... Ahh,kad vidim tako lepe fotkice divniiih boja i jos sladoled... jedva cekam letooo...

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...