недеља, 04. децембар 2011.

Kitsune fashion


                                                                                                      Kitsune logo
Kitsune ili lisica na Japanskom je  Francuski brend koji nudi kvalitetnu i tradnicionalno napravljenu, vanvremensku dnevnu i poslovnu odeču za žene i muškarce.
Ono što ih ne sumljivo izdvaja je elegancija i izuzetan kvalitet materijala i proizvodnje na tradicionalan način.
Na sajtu kitsune možete pročitati dosta zanimljivih stvari, razgledati slike ili slušati muziku i downloadovati neke njihove mikseve.
Brend je osnovan 2002. godine a prva kolekcija je nastala 2005. Protkelih godina je stekao brojna priznanja, a iza sebe ima uspešnu saradnju sa imenima kao što su APC, Colette, Pierre Hardy, Petit Bateau, J.M. Weston a kolekcije se mogu naći u najprestižnijim buticima širom sveta i naravno online.





























35 коментара:

  1. baca mi dosta na zaru..ali stvarno ima divnih komada :)

    ОдговориИзбриши
  2. volim te klasicne, a minimalisticke komade... :)

    http://soupandfish.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. vise mi se dopada odeljak za decake, a mogu mi i decaka spakovati sve sa robom ;)

    ОдговориИзбриши
  4. love that first look but all are amazing!

    xoxo navy & orange

    ОдговориИзбриши
  5. Taj brend je toliko dosledan da sam oduševljena. Uvek novo ali na isti način! Da su mi ovde pri ruci, pretplatila bi se na njihove modele! ;)

    ОдговориИзбриши
  6. dobra je muska stvarno ali dopada mi se i ova za devojcice.Bas je zenstvena i klasicna na onaj dobri nacin:)

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se :) meni baš odgovara ovako nešto za moj office outfit!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Stylish i quotidienne istovremeno, bas za posao!

    ОдговориИзбриши
  9. Baš mi se dopada!!
    Skroz ono što ja volim ;))

    ОдговориИзбриши
  10. Cini mi se da je muska kolekcija dosta lezernija (ili je samo izbor fotkica takav)... Ipak, ima slatkih klasicnih komada - za kancelariju dusu dalo! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Gde vadis samo ove silne zanimljive brednove :D

    ОдговориИзбриши
  12. muška kolekcija mi je genijalna! ženska možda mrvicu previše jednostavna za moj ukus...

    ОдговориИзбриши
  13. beautiful collection!

    I follow u here , follow me please
    And I ask you if follow me also here because my google give me a problems :((
    BLOGLOVIN

    ♥♥♥♥♥♥♥♥

    kiss
    Erika
    My Free Choice

    ОдговориИзбриши
  14. Oh I've never heard of them! Loving so many of these pieces. Can't wait to check them out :) xoxo

    ОдговориИзбриши
  15. Jko zanimljive stvarcice, i zenske i muske, pogotovu ovaj sivi dzemper!

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam ranije čula za ovaj brand, ali sudeći po ovim slikama imaju odlične stvari. Suknje mi se najviše sviđaju!

    <3

    ОдговориИзбриши
  17. i love all the styling of these photos!

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    ОдговориИзбриши
  18. love all the sweater from here!!! :D
    xx

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...