петак, 27. април 2012.

Elle rođendanski broj

Modni magazin Elle slavi sedam godina postojanja u Srbiji. 
Za razliku od prošlogodišnjeg rođendanskog broja u kome su važnu ulogu zauzimali blogeri, ovogodišnji rođendanski broj je posvećen modelima, stilistima, fotografima i dizajnirima, svima onima koji su u modnoj industriji.
Naslovnu stranu je fotografisao Miloš Nadazdin, a stilizovao novi modni urednik Nenad Janjatović.


Posebno interesantan nam je bio editorijal u luna parku. Jefimija Jokić i Neva Rok su uspele da udahnu atmosferu prolećnog vašara i veselo ispoziraju ispred objektiva Miloša Nadaždina.







Interesantna zamisao je bila fotografisati sedam dama koje su u svoje vreme bile kraljice modnih pista.





U ovom broju ćete takođe moći da pročitate tekstove naših poznatih pisaca koji su pisali na temu ljudskih vrlina. 
Domaći dizajneri su otvorili vrata svojih ateljea i dali mini intervjue, a sve one koji vole da zavire u tuđi gardarober obradovaće tekst koji je napisala Jelena Karakaš uz fotografije stana i gardarobe Maje Atanasijević ili Zipa Yome.

14 коментара:

  1. pretpostavljam da je ovo plaćen tekst jer ne mogu da verujem da su sve blogerke pisale o novom broju elle-a i to baš o ova dva editorijala. ja se izvinjavam što ovaj komentar stavljam baš na vašem postu :) al stvarno je bezveze ovako bombardovati ljude (ovo je namenjeno onima koji su ovu reklamu platili). Blog vam je inače super :) pozz.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne nije plaćen tekst nego nam se broj zaista svideo.Budući da kupujem većinu domaćih štampanih izdanja mislim da treba pohvaliti neki tim ili redakciju kada napravi nešto što odudara od proseka.Drago mi je da ti se naš blog dopada:) Poz:*

      Избриши
  2. Fino im je ovo izdanje. Jeste da su blogeri malo euforično predstavili sve to ali šta sad... Ako priča ljude radi, nema ništa loše u tome i podeliti to raspoloženje na svom blogu. Ako već ilustrujemo tuđe editorijale, zašto ne bismo dali podršku i domaćim časopisima... :*

    ОдговориИзбриши
  3. da se ne ponavljam,dopada mi se i "vasarski" editorijal a i drago mi je da su pisali o damama vrednim paznje i postovanja!

    ОдговориИзбриши
  4. Pa dobro, nema toliko veze što je već viđeno, makar je lepo odrađeno, editorijal u luna parku je super.

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se mnogo svidja editorijal, pogotovo sto je na naslovnici moja drugarica Nevena Rokvic!!! :))

    ОдговориИзбриши
  6. Super je editorijal. I svidja mi se sto su ubacili bivse modele :)

    ОдговориИзбриши
  7. meni je super sto su napravili ove fotke bivsih manekenki,da bi vidjeli razliku izmedju njih i ovih danasnjih modela i manekenki,koje,čast izuzetcima,ne lice ni na sta...

    ОдговориИзбриши
  8. Dopalo mi se ovo izdanje a editorijal je lep :D

    ОдговориИзбриши
  9. Jeste dobro izdanje ali ja nisam odusevljena.. Sve su zivo pokrali :-D

    ОдговориИзбриши
  10. Meni su fotke savrsene! :))

    P.S. Giveaway na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...