среда, 11. април 2012.

Nova rubrika - Preporučujemo/ We recommend

Dugo me (nas) nije bilo u blogosferi. Prvo su bile obaveze, onda su počeli problemi sa bloggerom, pa ponovo obaveze i evo konačno novog posta. Uželela sam se blogovanja, vaših komentara i novih postova.
Dogovorile smo se da započnemo novu rubriku na blogu PREPORUČUJEMO / WE RECOMMEND. Rubrika će biti posvećena proizvodima, knjigama, filmovima, serijama,ali i mestima koja su nam se posebno dopala.
Nadam se da će vam se se svideti koncept rubrike i da ćete pronaći nešto zanimljivo za sebe.

Za početak, želele smo da vam preporučimo silikonske kapi koje smo nedavno kupile i čijim smo učinkom, mirisom i teksturom prezadovoljne. 
Fanola Restructuring Flyid Crystals sadrže ulje lana i Aloe Vere a mirišu na neku slatkastu mešavinu dinje i breskve. Mmmm.
Uspele su da obuzdaju moju kovrdžavu kosu koja je sa dolaskom proleća postala neukrotljivija nego ikad i omogućile sam da se rešim onih sitnih dlačica koje često prave problem devojkama sa kovrdžavom kosom i čine da im frizura deluje čupavo. Najbolje od svega je što su trenutno na sniženju i kupila sam ih za samo 500 RSD što je za količinu od 100ml stvarno malo.


Drugi proizvod je takođe namenjen nezi kose.
U pitanju je intenzivni noćni tretman za oporavak kose koji zahvaljujući svojim čudotvornim sastojcima poput ekstrakta kašmira, šampanjca, bisernog i dijamantskog praha obećava kompletnu regeneraciju suve i umorne kose oštećene farbanjem i toplotom.
Koristi se jednom mesečno tako što se mala količina proizvoda stavi na oštećeni deo kose, umota u aluminijumsku foliju i ostavi da deluje u toku noći. 
Ja sam rezultatom vrlo zadovoljna, kosa mi je posle upotrebe mekša i svilenkastija, a kako nisam imala oštećene krajeve ne mogu vam reći koliko je zaista efikasan za tu namenu.
Jedina mana mu je malo jača cena, ja sam ga uzela za 2800 RSD, ali imajući u vidu da se koristi samo jednom mesečno, pretpostavljam da će dugo trajati.


Lakići.
Svima koji svraćaju na ovaj blog je jasno koliko ih obožavam.
U poslednje vreme sam pokupovala dosta pastelnih čijim sam kvalitetom manje-više zadovoljna, ali posebno bih htela da izdvojim lakove firme Color club čijim sam izborom boja, pokrivanjem i cenom od 300 RSD za pakovanje od 15ml vrlo zadovoljna. 
Ova dva su moji favoriti među bojama, zeleni je Limelight fp02, a oranž Orange Revenge fp17.
Boje su još intenzivnije uživo.


Sledeći na redu je moj trenutno omiljeni prolećni parfem.
Dobila sam ga pre par meseci ali nikako nisam stizala da ga koristim jer zimi volim  nešto teže mirise na sebi. U pitanju je limitirana serija D&G. Miris je nežan, puderast, blago slatkast što ga čini mojim najčešim izborom za ove prolećne dane.


Mnogo volim maske za spavanje i mogu reći da imam finu kolekciju najrazličitijih materijala i dezena.
Ova mi je trenutno najdraža zato što je bila deo poklona koji sam nedavno prilmila.


Za Slavicu i njenu malu kreativnu radionicu PickPocket ste sigurno čuli. 
Svi komadi su jako kvalitetno i sa puno ukusa izrađeni, a moja je preporuka da skoknete do njenog online kutka i odaberete idealni komad za sebe ili neku dragu osobu ovog proleća. Ovo su moje ogrlice koje sam nedavno naručila od Slavice i prezadovoljna sam, vrlo lako se uklapaju i "podižu" svaku kombinaciju.


Ovo je knjiga koju sam završila za vikend i jako mi je prijala. 
Vrlo je čitljiva i držaće vam pažnju, a meni je bila posebno interesantna zbog lokacije na kojoj se radnja odvija. U pitanju je Tunis, država koju sam nekoliko puta posetila i bilo mi je jako interesantno da uporedim svoje utiske koje imam o toj zemlji sa piščevim impresijama. Ovo je definitivno knjiga koja se bez operećenja može čitati pred spavanje.


I dolazimo do poslednje stavke u ovom postu. U pitanju je preporuka za film Francuski film Intouchables
Neverovatna priča koja će vas naterati da se zamislite ali i osvojiti svojim zaraznim optimizmom,humorom i šarmom. Film je zasnovan na istinitoj priči što mu daje posebnu notu.
Kako vam se sviđa nova rubrika?
:**


41 коментар:

  1. Sve je super,posebno lakici :)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. ♥ Ogrlice savrsene i ovi lakici! Svidja mi se nova rublikaa.. Cmok za obe! :)

    ОдговориИзбриши
  3. odlicno, bas mi se svidja sto ste uvele ovu rubriku,a gde se mogu naci ove silikonske kapi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih našla u jednoj radnji na Dušanovcu.Radnja je specijalizovana za salone ali može da se kupuje i na malo.Preko puta robne kuće Beograd pa malo niže ka gradu..

      Избриши
  4. Lepo što ste se vratile :)
    Kao prvo ideja za novu rubriku mi swe mnogo sviđa, i verujem da će biti odlična. Evo, ove preporuke mi se već baš baš dopadaju, knjigu sam čitala i super je, Slavicin nakit je, ma, bez reči, jako je kreativna...samo me zanima gde mogu naći ove divne lakove? :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Radnja je na Dušanovcu.Specijalizovana je za salone i ima baš veliki izbor po niskim cenama,ja sam je otkrila slučajno.Preko puta robne kuće Beograd pa malo niže ka gradu.Piše na izlogu Tigi Bedhead.. lako se nalazi jer su u okruženju samo radnje bele tehnike..
      Drago mi je da ti se sviđa nova rubrika:)

      Избриши
  5. dopada mi se ova rubrika, nikad mi nije palo ovako nesto napamet, ja se sve drzim recenzija jednog proizvoda, ovo mi se jako svidja!Ovako nesto svakih nedelju dana...super

    ОдговориИзбриши
  6. Eto, meni se baš dopada nova rubrika!<3
    Još samo da vidim kako vam stoje ogrlice, to čekam...:*

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična rubrika!!! ;)
    A posebno su mi se dopali preparati za kosu, koje moram da isprobam!
    Pickpocket <3

    ОдговориИзбриши
  8. Divna rubrika!!!Preparati i mene zanimaju..:)))

    ОдговориИзбриши
  9. Super rubrika!!! Toliko mi kosa trazi neki tretman eto mozda probam vasu preporuku!
    Pick Pocket moj omiljeni!

    ОдговориИзбриши
  10. Gde uzimas maske sa spavanje? Gde ima najbolji izbor..a da nisu skupe? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravo da ti kažem gde naletim.:)
      Par puta sam uzela u jednoj radnjici u prolazu kod Terazija i nisam baš prezadovoljna kvalitetom.Čipka kojom je uokvirena maska je jako gruba i iritira mi kožu,a nije pomoglo ni pranje sa dosta omekšivača,zato ako uzimaš po nekim manjim ranjama obrati pažnju da budu glatke bez nekog rada i najvažnije bez sintetičke čipke.
      Svuda ima onih jednostavnih i jeftinih koje prave kinezi,mogu da prođu za prvo vreme dok ne nađeš nešto bolje,ali ne traju dugo,brzo se razvuku i ne izgledaju lepo posle par nošenja a dešava se da je traka prekratka i neudobna.Ako budeš uzimala neku od njih uzmi satensku bez čipke i sa dve tanke gumice,bolje nego sa jednom širom.
      Imam dugo jednu iz Accesorize-a i odlična je,a nije bila mnogo na sniženju.
      Imaš u Extreme Intimu,odatle je jedna od mojih omiljenih.
      Viđala sam lepe u Kotonu,Etamu.. Nadam se da sam pomogla,ja sa baš raspisah:))

      Избриши
    2. Hvala ti punoooooooooo...Bas si mi pomogla..:*

      Избриши
  11. Super je nova rubrika!
    Preporuka za film, mada si ga verovatno gledala
    Midnight in Paris :)))

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicna rubrika, sve mi se veoma dopada !:)

    ОдговориИзбриши
  13. I'd love to try those hair products. I have dry curly hair myself. Also love those necklaces and the nail colors :) xoxo

    ОдговориИзбриши
  14. Bas lepa nova rubrika ,nedostajale ste :-) Citala sam tu knjigu tragom Kartagine :-) Lakici su super :-)

    ОдговориИзбриши
  15. Super je nova rubrika a maska za spavanje i ogrlice su wow. :)

    ОдговориИзбриши
  16. nisam znala da ste pauzirale zato sto sam i ja iz slicnih razloga imala pauzu,drago mi je da nisam propustila vase postove i da ste sad tu,sveze i sa novim dobrim blog-idejama.Odlicna Vam je rubrika,uvek volim da imam preporuku ali posto volim i kritiku mozda da dodate i " ne preporucujemo"

    ОдговориИзбриши
  17. Izvrsna rubrika! Bravo za vas! Iako uvijek svi mislimo da smo se informirali iz časopisa i interneta, uvijek se nađe nešto što propustimo, a ovo je uvijek idealna prilika da saznaš nešto novo! Kiss

    ОдговориИзбриши
  18. Welcome back :) ...svidja mi se nova rubrika i zaista vec sa prvim postom sam zadovoljna! Posebno me zanima ovaj francuski film!

    ОдговориИзбриши
  19. Jaooo moram da gledam ovaj film,idem odmah!Cula sam od puno ljudi da je dobar,vrijeme mi je;) Super rubrija,samo naprijed!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  20. Drago mi je da se sve sredilo i da ste ponovo tu, nedostajale ste:)
    Bravo i za rubriku! Sviđa mi se! Korisno i interesantno:)

    ОдговориИзбриши
  21. Svidja mi se rubrika...samo napred! :) Ogrlice su mi predivne, a film moram pogledati :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Odlicna rubrika! Mix svega i svacega i jedva cekam da naletim na neku od ovih stvarcica i proverim tvrdnje :))

    ОдговориИзбриши
  23. Lepo! Volim te maskice!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  24. lakici su mi predobri, D&G l'imperatrice imam a film cu ovaj obavezno pogledati :)

    ОдговориИзбриши
  25. Orang lak je super :) ogrlice je suvisno komentarisati, jer su divne.

    ОдговориИзбриши
  26. odlična rubrika! :)
    film svakako planiram pogledati, lakovi su mi prepredobri, boje totalno lude i in. trakicu/masku za spavanje nisam još dosada koristila, ali ko zna u budućnosti! ogrlice su baš super i vesele! :D
    kisses! ;)

    ОдговориИзбриши
  27. Radujem se novoj rubrici! Kao da otvorim neku kutiju i iskaču divote... I uvek cenim iskren, isproban savet... Evo, npr. film već stavljam na lisicu za sledeći nalet luksuza slobodnog vremena. :***

    ОдговориИзбриши
  28. Odlicna mi je nova rubrika!
    Pre svega mi je drago da si(ste) se vratile :)))
    Lakovi, Slavicine ogrlice, preslatka maska (pokazi nam i ostale!) super mi je sve!

    ОдговориИзбриши
  29. Divna rubrikuca... I ja imam istu... treba podeliti sa svima svoja otkrica... dobrodoshle nazad! :* za obe!

    ОдговориИзбриши
  30. Ne sto je nasa al volim njene majstorije! Slavica <3

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...