уторак, 17. април 2012.

Little things



Ono što me najčešće privuče nekom brendu su detalji, dobre fotografije i optimistične jednostavne ali efektne kampanje. U moru brendova koji se bore za popularnost u online i realnom prostoru jako je teško propratiti i polovinu kampanja i kolekcija. 
Moj izbor redovno pada na brendove koji ne prodaju samo konkretnu stvar već i takozvani lifestyle.
Još kada se potrefi da duh kampanje odgovara mom trenutnom senzibilitetu. Mmmm. Reći ću vam samo da nema potrebe da vam pojašnjavam o čemu trenutno razmišljam.
Britanski brend Toast.co.uk i njegova stranica je moja preporuka za maštanje u ovim kišnim danima.














Na ovaj filmić sam slučajno naletela i zaljubila se u njegovu jednostavnost.
U pitanju su oni mali, magični trenutci koje posvećujemo samo sebi i svojim ritualima. Jednostavno i šarmantno.
Filmić je bio presudan da se zainteresujem za ovaj brend i potražim njihov sajt. I tu se vraćam na početak priče i potvrđujem svoju tezu da kod mene, kao i kod većine kupaca presudan uticaj ima "pakovanje".
Tamo sam našla još puno zanimljivih fotki, filmića, izlistala sve postojeće kataloge i bacila se na čitanje njihovog lifestyle blogića.
Jako mi se sviđa kada neki brend tako puno ulaže u svoj imidž i promociju. 


A tu je i filmić namenjen promociji njihove muške linije odeće. Gotovo podjednako šarmantan. Uživajte:*










38 коментара:

  1. Slike su im predivne,a ni stvari nisu lose. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Krasan ovaj tostic :) Popravio mi raspolozenje skroz

    ОдговориИзбриши
  3. PREKRASNE FOTOGRAFIJE. PREKRASNA ODJEĆA. PREKRASNO SVE.
    baš za maštanje u kišnim danima koji nikako da odu!
    <3

    ОдговориИзбриши
  4. Vase fotografije zovu leto, more, letnje krpice i puno lubenice~~)
    Plava devojka u plavoj haljini mi se najvise svidela, a dobre su i one koje se suncaju~~)

    ОдговориИзбриши
  5. ufff, samo o ovome razmisljam vec danima- more, sunce i leskarenje, sanjarenje...
    divno...

    ОдговориИзбриши
  6. Obradovala si me postom. Neposredan, tih i udobno divan film... Manekenka je PRE.LE.PA! Za moj stnadard... Verujem da znaš moj naklon prema brendu tako da tu ne bi lupkala tastauru! Jedino mi je muški ad pomalo lenj. Očekivala sam nešto tipa "svetionik" temu ali ok. :*

    ОдговориИзбриши
  7. otkrila sam ih uz pomoc polyvora,i uvek imaju odlicnu kampanju,stvari su jednostavne i savrseno prilagodljive svim stilovima.Drago mi je da se i Vama dopadaju!

    ОдговориИзбриши
  8. Tufnice, pruge, sunčan dan, mene su osvojili :D

    ОдговориИзбриши
  9. odlične, fotke, tako jednostavno i efektno. Kad staviš more u priču, mislim da je pogreška nemoguća! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Fotografije su super prave prolecne :-) Nedostajale ste :-)

    ОдговориИзбриши
  11. I love Toast! They always have such amazing shoots.

    Have a great weekend :)

    ОдговориИзбриши
  12. Volim letnje fotkicee, to sareniloo, sunce, more.. prija ocima uvek! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Divan izbor slicica!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Mnogo mi se svidjaju slike. Verovatno zato sto su pune boja :)

    ОдговориИзбриши
  15. Jao, kako su divne fotke!!!

    P.s.: Mali Giveaway na mom blog-u :)

    xx

    ОдговориИзбриши
  16. Bas su lepe stvari i odlicni video snimci! Sva sreca pa vec mozemo da nosimo ovakve komade!:)

    ОдговориИзбриши
  17. Ja ću se od ovoliko mora onesvestiti!
    Promenila sam desktop (na morski), još da obučem kupaći..
    (:

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...