петак, 23. септембар 2011.

Best from Milan FW

Srecan nam svima prvi dan jeseni!
Miholjsko leto je u punom jeku  u Beogradu, a Sunce  i dalje odbija da se povinuje kisi i hladnijem vremenu.
Cini mi se da su ove godine jesenje kolekcije toliko dobre( ili se meni vise svidjaju zbog veselih boja) da cu uz nove krpice sasvim lako prihvatiti neizbezno. Jedva cekam da nosim moje nove Zarine lepotice:)
Danas se selimo u predivnu Italiju na Milansku nedelju mode.
Pogledajte nase favorite za sledece prolece.

D&G

Photobucket
No.21


Photobucket                  Fendi 


Photobucket

Ko su vasi favoriti?

17 коментара:

  1. Hey, I really enjoyed reading ur blog and ur photos r great?
    What do u think about following each other :)?
    visit me :)
    http://myfashionworld-ragazza.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. D&G je najbolje od ova 3...Fendi mi se ne svidja :(

    ОдговориИзбриши
  3. D&G ima super detalje...;) Sviđaju mi se Zara cipelice, baš su kul!

    ОдговориИзбриши
  4. svi su jako najavljivali d&g kolekciju a sad vidim i zasto...odusevljena sam!lijepo :)

    ОдговориИзбриши
  5. Devojke ja potpisujem da više neću gledati samoincijativno preglede FW-ova! Nisu mi ni potrebni pored ovoga što selektujete! :)Juče nešto blogger nije hteo da mi objavi komentar pa se nadam da će sada proći! Dakle, lovely jesen nema šta a na proleće ćemo poludeti od energije sa ovakvim bojama! Šta ste ulovile u Zari? :)

    ОдговориИзбриши
  6. Urotio se Blogger protiv nas:))
    Izgleda da nam se svidjaju iste stvari:)
    A Zara me odusevila sa obucom,sreca pa sestra i ja nosimo isti broj pa smo uzele polu-duboke leopardaste cipelice i bez cizmice sa krznancetom.A ima i mnogo lepih torbi i dzemperica:)

    ОдговориИзбриши
  7. Fendi mi se jako svidja, obozavam te jednostavna krojeve i pruge.... nisam ti ja za snik snak

    Sto se tice zare ove godine su me bas odusevili, sve je moj fazon ; jako nosivo, prosle godine sam jedva nesto iskopala

    ОдговориИзбриши
  8. D&G kolekcija je boho classicna, boje ko njihove stare marame, predivno!

    fashionableroad.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. D&G definitivno, zbog boja i sjajne energije!;)
    kiss
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...