понедељак, 12. септембар 2011.

Carven

I stigosmo do jubilarnog 100. posta! Hvala vam na velikom broju poseta i komentara jer vase reakcije cine ovaj hobi interesantnijim.
Danasnja inspiracija je veciti Paris, crno-beli filmovi i retro odeca.
Brend Carven objedinjuje upravo ove epitete.
Kombinuju Francuski chic, zenstvene haljine iz pedesetih i sezdesetih a sa tom kombinacijom nema greske.
Zamislite da sedite  u nekom Pariskom bistrou ili setate Monmartrom obuceni kao prava Parizanka.
Skotski karo se provlaci kao motiv i to mi se veoma svidelo,a pogledajte kako je jedna od po mom misljenju najbolje obucenih blogerki Atlantic-Pacific iskombinovala ovaj print.













21 коментар:

  1. volim francuski sik :-))) vec sam zamislila setnju Parizom uz tvoj opis :-)))

    ОдговориИзбриши
  2. stvarcice sa prve dve slike su mi super, ovo posle je vec previse ustogljeno za mene
    a atlantic-pacific divna kao i uvek :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pa čestitam na 100om postu! Bile ste vredne, nema šta i svaki put podjednako zabavne i kreativne! Keep rolling girls!

    p.s.Volim ovaj moderan Parisienne koncept. A ovaj drugi kapuuut... So meee!

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam na 100tom postu!
    Crvena suknjica na poslednjoj fotografiji je vrlo sarmantna! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitke na 100 postu!
    Ja bih sve sa poslednje slike, fenomenalno mi je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitke za 100. post :D i da ih bude jos puno puno puno jer volim ovaj blogic :)))
    Inace, pokupila sam opet par slicica, odusevila me suknja sa visoki strukom i karirana kosulja i to bas u tim bojama ;)
    A, Atlantic-Pacific - uvek fenomenalna!

    ОдговориИзбриши
  7. Love this collection - so sophisticated!!

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    the spring awakening

    ОдговориИзбриши
  8. cestitam!!! zelim vam jos beskonacnih postova :DD
    a slike su prelepe, Parisien :D

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...