среда, 21. септембар 2011.

London fashion week

Nije me bilo nekoliko dana, a za to vreme se u svetu mode izdesavalo mnogo toga, izmedjuostalog i  Londonska nedelja mode.
Nisam je pratila sa istim odusevljenjem kao Njujorsku, ali daleko od toga da nam London nije ponudio nista zanimljivo.
Za danas sam pripremila mini kolaz sa tri revije koje su mi bile najinteresantnije.
Nasa Roksanda Ilicic je ponovo uradila odlican posao. Prolecna kolekcija je u potpunosti po mom ukusu i svidja mi se sto ima dosta pink i tirkiz boje.

Photobucket


Zatim sjajna  Mary Katrantzou ciji printovi ne mogu da vas ostave ravnodusnim

Photobucket

A onda David Koma,cije su bele haljine  i suknje fenomenalne!

Photobucket

Fotografije style.com

21 коментар:

  1. I meni se kod Roksande svidja tirkiz i pink! Pogotovu poslednja pink haljina. Super post. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ma super su im stvarno stvari! Jedva cekam ponovo leto! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Kolekcija Mary Katrantzou mi je odlicna! Veselo i elegantno! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nevjerovatno je kako boje uspijevaju da stoje jedna pored druge . Odličan posao Roksande i Mary.

    ОдговориИзбриши
  5. Mary Katrantzou me je oduševila, eksplozija boja, veselo, šareno, razigrano, ipak, ne nešto što bih nosila često :) Zato mi je Roksanda ipak favorit :)

    ОдговориИзбриши
  6. David Koma,prva haljina,predobroo...a i Roksanda naravno,divota!

    ОдговориИзбриши
  7. od svih ovih slika i kreacija stvarno nemogu izdvojiti koja mi je bolja!

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. mary mi je hit
    a roksanda je na nivou zadatka
    kad pogledam njene modele imam utisak da su nekako mekani, udobni, a takooo lepi
    valjalo bi to nekada pazariti :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divne su fotkice.Najvise mi se dopadaju David Koma.

    ОдговориИзбриши
  10. nisam u toku, sve sam propustila,ne stižem ni da virnem, a još malo pa će i milanksi da završi... :(

    ОдговориИзбриши
  11. Wooooow, zavidim ti što si bila. Roksandina kolekcija je predivna!

    ОдговориИзбриши
  12. Hello to every one, the contents eхistіng at
    thіs ωeb ρage arе tгuly awеsomе fοr pеορle knοwledge, ωell, κeер up the good work fellows.
    Also visit my homepage ; mini notebooks

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...