среда, 14. септембар 2011.

New in

U danasnjem postu cemo vam pokazati stvari kojje smo prethodnih dana kupile i napravile.
Za pocetak lakici. Znate kolliko ih volimo,a kolekcija trenutno broji ravno 205. clanova. Nenormalno, znam!
Al sta cu kad volim:)

Ova prva dva tirkizna su zamisljena kao blizanci.
Namackate prvo tirkiznu osnovu pa onda sljokice zato sto su sljokice u providnom laku.


Ovaj prvi je sa magnetom,morala sam to da isprobam.
A drugi je najsladji lak koji sam videla u poslednje vreme.Ne znam koliko dobro se vide sljokice,ali uzivo izgledaju luudo!

Ova tri su kupljena kod Kineza za sitne parice:)

Ljubicasti pucketavi je kupljen na pijaci za 200 din i bas zanimljivo izgleda.Ispod njega namazete boju koja hocete da se vidi kad ljubicasti popuca.
Narandzasti je Avonov coral beat
Zatim sledeca stvar su ove tracice iz Balee.
One su nesto najgdenijalnije sto sam u poslednje vreme probala.
Za samo 315 din koliko kosta kutijica mozete da ocistite lice od mitisera.
U poredjenju sa tretmanom kod kozmeticarke prednost je cena,brzina i to sto nakon ciscenja lica ne ostaje crvenilo ili tragovi.
Samo nalepite trakicu na vlaznu kozu,sacekate da se osusi..skinete i gotovo!Stvarno deluje.


Zatim ove male ampulice koje su odlicne za hidrataciju!
Dovoljno su  male da stanu u tasnu  pa mozete da ih ponesete sa sobom u slucaju nuzde a odlicno hidriraju kozu.I lepo mirisu,sto je meni vrlo vazno.
Ima nekoliko vrsta,a mi smo se odlucile za ove sa avocadom
A ova maskica sa cilibarom mi je jedna od najboljih iz Balee.Zao mi je samo sto nema vece pakovanje nego samo ove kesice.
I da konacno smo kupile ove trakice za nokte.Vec duze vreme sam tragala za srebrnim i zlatnim metalik.
U sephori su se pojavljivale ali su mi bile skupe.Kada sam ih videla pre par dana u DM-u nisam mogla da odolim.Iako nisu bile takve kakve sam ja trazila, uzela sam ove sa zivotinjskim printom cisto da probam.


Marame! Nasla sam materijal u Italtes-u krojacica mi ih je  porubila i marame su gotove!




A tu su i torbice.
Pravila ih je Andy,pravi ih Tasnarija( uzele smo dve,oranz-pink i pink-zutu), Ljupka(gerilla girl) i Marina(frashion).
Marinine su mi se posebno svidele zbog postave, jer jedina stvar kod ovih tasnica koja me je nervirala je njihova mekoca i to sto su previse savitljive.
Zato sam se posavetovala sa svojom snajderkom i kupila flizelin (to je materijal koji se lepi za tkaninu da bi je ucinio cvrscom) koji smo lepile za postavu,a zatim usivale za tasnicu.
Uz pomoc najbolje snajderke tasnice su gotove.
Ja mislim da su ispale sjajno,a uspela sam da postignem to da ne budu gnjecave.
Jos jednom hvala Marini na sjajnoj inspiraciji!







i jedna na preklop

I na kraju moje nove cipelice!
To je bila ljubav na prvi pogled.Toliko su mi se svidele da sam uzela broj vece (40) jer nisu imali moj broj.
Ovo sam jednostavno resila tako sto sam u Liliju kupila silikonske uloske i  izlepila ih  napred i nazad i sad su mi taman!:)
Jel vam se svidjaju?
Uzivo izgledaju bolje nego na slici,na slici mi oblik deluje malo cudnjikavo.




35 коментара:

  1. Lakovi divni (nikad dosta), marame prelijepe a tašnice savršene! Svaka čast! I ja mrzim kad su gnjecave (genijalan opis), najviše vremena potrošim na postavljanje, pravljenje džepića i pregrada kako bi to što bolje izgledalo...;)

    ОдговориИзбриши
  2. da i mene nervira ta mekoća, i još kad se ubaci nešto pa ih to dodatno prelomi...

    ОдговориИзбриши
  3. Lakova nikad dosta :) torbice su premedene zelim i ja jednu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, sjajna shoppingovana lista, posebno vezana za lakove :)

    ОдговориИзбриши
  5. Love the turquoise nailpolish!! And the clutches are really cute!
    I follow U now.. And if U like my blog I would love U to follow me back!2

    Xxx from Formentera, Spain!! :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideja sa uloscima za velike cipele. I ja imam neke koje obozavam a ne nosim zato sto su mi velike pa cu probati. A koje si uloske uzela i kako si ih zalepila?

    ОдговориИзбриши
  7. Gde si uzela cipele? prelepe su <3

    Lakovi takođe, oduševio me je onaj gabrini u sredini, na prvoj slici.
    I super je fora za tašnice, sviđa mi se što ste našle načina da ih ojačate ;)

    ОдговориИзбриши
  8. hvala vam devojke!
    @Marija uzela sam Schollove silikonske po jedan za pete i jedan za prste:)Ima ih u Liliju.
    @Psycho cat hvala,u Shoe art-u :)

    ОдговориИзбриши
  9. torbice su fenomenalne a pogotovo su mi se njihove boje dopale kao i boje lakica :-))) a ampule iz Dm su savrsene za lice :-))))

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne boje tasnica. Gde ste nasli mint materijal za tasnicu? I gde ima GR Graffiti za 200 dinara?

    ОдговориИзбриши
  11. Lakovi su i meni slaba tacka. :-) Sve izgleda prelepo, a najlepsa mi je tasna u mint boji! :-)

    ОдговориИзбриши
  12. :) ja sam valjda jedina zena sa samo jednim (1) lakom :)
    sve ostale sam bacila :))))
    a supis su negnjecave torbice, ali meni je problem sto ne umem da se ponasam sa torbicom u ruci
    sve moze, ali da je napr ova na preklop sa nekim lancicem bila bi savrsena :)

    ОдговориИзбриши
  13. @Jelena ne znam kako si to uspela:))
    A lancic moze lako da se namontira,samo kod tasnera probusis rupice sa strane:)

    ОдговориИзбриши
  14. I love all that nail polish !!! So fun to wear all that colors in all the season!!!!

    Hugs

    Veronica

    ОдговориИзбриши
  15. Essence plavi imam i ja i bas ga volim! moram i ja kupii te uloske za velike cipele:)

    ОдговориИзбриши
  16. Odlicne su nove stvarcice.
    Poslebno bih izdvojila lak sa sarenim sljokicama. Deluje mi da je interesantan. :)

    ОдговориИзбриши
  17. Gde si kupila Essence lakove sa druge i trece fotografije?!Znam da je u DM-u,ali u kom?!Ja sam bila pre par dana i nista od tih lakova nema,obisla sam tri DM-a,a prodavacice ni ne znaju da li su ih imale ili ne,a na sajtu stoje.Svidjaju mi se ove nalepnice.Sanja

    ОдговориИзбриши
  18. @Sanja DM u Marsala Tolbuhina.To ti je ona ulica koja ide od Slavije na gore...
    @Stasha u Shoe art-u na dorcolu

    ОдговориИзбриши
  19. Lakovi su fenomenalni! Ja moram hitno da nabavim taj sto ispuca na noktima, i par tih Essence svetlucavih, sljokicavih :D
    Jao da, i ove nalepnice za nokte mi se puuuno svidjaju :)) I to mi treba :D
    Marame su odlicne! Nije mi do sada palo na pamet da sama pravim maramu iako sam toliko puta kukala sto ne mogu da pronadjem bas dezen kakav ja zelim...
    Zelim i torbice! Cipelice - odlicne, mada bih da ih vidim u nekom outfit postu :))) hajde, devojke :D hehe
    Ovaj post je cista inspiracija :D ;)

    ОдговориИзбриши
  20. al smo se lepo nakupovali :D heheh neka, lepe su stvarcice :)

    ОдговориИзбриши
  21. Torbe su tres adorable! Baš mi deluje da će fituju samo tako po BGD ulicama! A cipele su opasno dobre takođe!

    p.s. Koja kolekcija lakova!!!! Svaka čast, pa ni moja manikirka nema toliko! :)))

    ОдговориИзбриши
  22. Super je ceo blog, listam i listam i sve naj mislim. Jedino smatram da koristis previse deminutiva u svom pisanju, po meni oni ruze svaki govor. Ne mislim nista ruzno, to je samo moje misljenje :) pozzzzzzz

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...