недеља, 18. септембар 2011.

NYC fashion week Tommy Ton photos

Njujorska nedelja mode je upravo zavrsena i pored sjajnih modela za kojima ce vecina nas uzdisati citave sezone ostale su fenomenalne fotke stylish ljudi.
Upravo ove fotke, fenomenalnog fotografa Tommy Ton-a sjajna su inspiracija i mnogi od nas  ih iscekuju  sa gotovo podjednakim uzbudjenjem kao i same kolekcije.
Uzivajte u prugicama, cveticima, animal printovima, neon bojama i sve to izmiksano i zacinjeno savrseno stilizovanim detljima i otkacenim cipelama.
Pronadjite inspiraciju za vasu interpretaciju stila.

























































Tommy Ton photos

42 коментара:

  1. Uh, koliko divnih ljudi i divnih stvari na jednom mjestu!;)

    ОдговориИзбриши
  2. Tako dobre fotke i tako puno predivnih komada! Ne znam da li da pocnem da smisljam kako pojedine da sasijem ili da pocnem da placem xD

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam koja fotkica mi je bolja! Odusevljena! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast za post, slike su neverovatno dobre, oduševljena sam :)

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se ovde sve, ali sve dopada, tačno bih mogla da ponesem bilo šta od ovoga bez problema! Aaali, poslebno sam oduševljena kožnom jaknom sa vezom na ledjima, kakav haos od jakne! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Uh, toliko dobrih stvari i kombinacija na jednom mestu. :D

    ОдговориИзбриши
  7. divne fotke! ovaj dio mi je zanimljiviji čak i od samih revija!

    ОдговориИзбриши
  8. Great OMG! Ilike your blog very cool.
    I hope you can check out mine and follow me if you really like.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Nema sta covek je genije!Odlicna ideja za post koji je vas favorit?

    ОдговориИзбриши
  10. i liked thos photos posted, and style bubble looks so cute in that picture. very nice!!

    however,
    I am your new follower,
    you can follow me back too ^.^
    http://stylebykarro.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. on kavo oko ima za stajlish ekipu, to nema niko
    samo mi je zao sto mu je pukao sajt :(
    ne znam jel to sredjeno

    ОдговориИзбриши
  12. za svaciji ukus po nesto hihiihih :)

    http://endlesslove-dzeni.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Love that sailboat dress or blouse! Want it!
    xo
    alexa
    www.theshortandthesweetofit.com

    ОдговориИзбриши
  14. colorful is all i want to see this season !!!!!!!!!! great ! great post !
    veronica

    ОдговориИзбриши
  15. Slike su fenomenalne!!! Carine, Mira i Hanelli izgledaju fantasticno, a apsolutno sve tasne mi se svidjaju!:))
    kiss
    Jelena (http://glamfabchameleon.blogspot.com/)

    ОдговориИзбриши
  16. Za mene je NY Mercedes-Benz FW street style kao urbana bajka, svi su savrseno, nesvakidasnje ukombinovani!

    Odlican post!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. inspirativno,
    svaka za sebe,
    ovo vani
    sviđa mi se i više od onog unutra!!!!

    ОдговориИзбриши
  18. everything is just TRULY amaizng! LOVE this post so much!

    join my giveaway!

    ОдговориИзбриши
  19. Ova zicana(gvozdena )tasnica je toliko luda.Rado bih je posedovala.

    ОдговориИзбриши
  20. neznam koja fotka mi je ljepsa!
    odlican blog..tek sam ga danas otkrila.pratim :)

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Mislim, sta reci, jedan je Tommy Ton!:) Fotke razbijaju koliko su dobre!:)

    ОдговориИзбриши
  22. Uvek su bolje te street style priče od samih kolekcija tamo! barem dok kolekcije ne sazre par meseci. Jedva sam svarila ovoliko cool detalja na jednom mestu! Vika Gazinskaya rules! :)

    ОдговориИзбриши
  23. Wow...odlicne slike zaista!
    Bas kao da se tamo nalazim!
    Super super!

    ОдговориИзбриши
  24. Neverovatno je koliko drecave idu jedna uz drugu, dok bi u suprotnom bile nespojive. I Miroslava Duma, najsavrsenije obucena, kao i uvek :)

    ОдговориИзбриши
  25. savrsene su sve fotke...sta da kazem....uzdisacemo :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...