среда, 28. септембар 2011.

Like a candy

Znam, znam leto nam tek odlazi, a ja umesto da se fokusiram na jesenje kolekcije nisam mogla da odolim ovim fenomenalnim J.Crew modelima za narednu suncanu sezonu.
Candy boje, udobni materijali, plise i dalje ostaje u igri...malo šljokica, prugica i cvetića pa ko posle može da kaže da moda nije zabavna?
Večeras se zato vraćamo malo u rikverc i nadoknadjujemo propušteno sa NY Fashion week-a.
Šminka i detalji su dodatni plus za celu kolekciju..






Apsolutni favorit pantalonice.Nesto slicno sam pazarila u Mangu..





Drugi favorit, za relaksirajucu popodnevnu setnju










 A i dečaci moraju biti stylish...







19 коментара:

  1. hahah nisam ovo smela da psotujem
    reko optuzice me svi za spade/j.crew protekciju
    a nisam ja kriva sto su tako prokleto dobri!
    (i prokleto skupi, ali to je vec neka druga tema)

    ОдговориИзбриши
  2. Heheh jesu,ali ja bih dala i poslednju paru samo da su malo blize:)

    ОдговориИзбриши
  3. So loving all the colors. J. Crew always uses the best lip colors :) xoxo

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je tako savršeno! Boje, modeli, sve mi se dopada!;)

    ОдговориИзбриши
  5. super. nama tek pocinje leto.pozdrav iz suncanog sydney-a! xxx

    ОдговориИзбриши
  6. A meni je tako drago sto nisi mogla da odolis prolecnim i letnjim modelima! :)))
    Predobri su! Texas kosuljica i prugasta suknja sa visokim pojasom - definitivno favorit! Takodje, genijalna varijanta - drecavo zuti sorc i siva kosulja :D Pokrala sam slicice!

    ОдговориИзбриши
  7. Super su, sve mi se dopada i sve bih kupila..kad bih samo mogla!

    ОдговориИзбриши
  8. Crvene pantalonice su odlične, ali moram da primetim, i njihove naočare i karmin :)

    ОдговориИзбриши
  9. pa ne može biti ništa loše ako igraš na sigurno, čista klasika plus malo osvežavajućih boja, i ta-da, svi srećni i zadovoljni :)

    ОдговориИзбриши
  10. Krojeviiiii! Fenomenalna kolekcija! I još ti cvetići i sve tako happy! Ih...

    ОдговориИзбриши
  11. Super boje, najbolja mi je pink kosulja sa 5. slike :)

    ОдговориИзбриши
  12. Kako su lepe boje!!!Ova zuta suknja i mint tunika su mu najnajnaj....

    ОдговориИзбриши
  13. this collection is stunning !!!!!!! I am a big fan of J CREW !!!!!! of course the main thing I love is COLORFUL clothes and great quality !

    Veronica

    ОдговориИзбриши
  14. great photos love this collection such lovely bright colors!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. vec vidim Zaru koja ovo kopira..svidja mi se,ima super trenutaka

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...